American Life Insurance Guide ©️ Jaarverslag en uitnodigingsbrief 2018

Aan gebruikers en lezers van de community:

Gelukkig vakantieseizoen!

In een oogwenk is alleen de laatste maand van 2018 nog over.Het American Life Insurance Guide Network©️, dat door een kans is ontstaan, is ook precies een jaar oud.

In het afgelopen jaar is de American Life Insurance Guide ©️ Community DAU gestaag toegenomen en heeft duizenden unieke gebruikers gediend.Deze gebruikersgroepen komen voornamelijk uit de Verenigde Staten, het vasteland van China, Hong Kong en Taiwan.En gebruikers uit de Verenigde Staten, goed voor meer dan 80%, zijn voornamelijk verspreid in 10 grootstedelijke gebieden.

In het branchenieuws van 2018 nam American Life Insurance Guide ©️, als de enige verticale Chinese organisatie die zich richt op het Amerikaanse levensverzekeringsveld, het voortouw bij het publiceren van twee volgartikelen over Voya Life Insurance CompanyVerslag doen van, is op grote schaal gereproduceerd door de industrie.

American Life Insurance Guide Website©️ is ook de eerste organisatie in de Chinese internetgemeenschap geworden die informatie over kredietwaardigheid van grote verzekeringsmaatschappijen in de Verenigde Staten en aankoopreferentienormen doorgeeft.Uit de interviewgegevens blijkt dat de evaluatiemethoden en selectieresultaten die door American Life Insurance Guide ©️ voor gebruikers uit de gemeenschap worden verstrekt, een van de belangrijke referentie-indicatoren zijn geworden voor Chinese consumenten om levensverzekeringsmaatschappijen en -producten te kiezen.

American Life Insurance Guide Website©️ is een venster geworden voor Chinezen om kennis en informatie over Amerikaanse levensverzekeringen te begrijpen.

Buitenlandse samenwerking

In oktober 2018 heeft American Life Insurance Guide Website©️ een column-account opgezet op het Chinese informatieplatform Today Toutiao®️, en werd hij vele malen uitgenodigd om levensverzekeringsgerelateerde onderwerpen te beantwoorden, en werd hij tweemaal aanbevolen door de homepage.

In september 2018 werd American Life Insurance Guide ©️ ondersteund door JD Finance®️ en werd in 9 een gecertificeerde Chinese columnpartner.

In oktober 2018 werd American Life Insurance Guide ©️ bevestigd door een internationale financiële verzekeringsmaatschappij. Vanwege wettelijke voorwaarden en andere factoren kunnen we de naam van de financiële groep voorlopig niet bekendmaken. We zijn van mening dat er mogelijk de meest geschikte markt is informatie in de nabije toekomst en productinformatie om iets terug te geven aan volgers van de levensverzekeringsgemeenschap.

sociale activiteiten

Als de oprichters van de American Life Insurance Guide-gemeenschap zijn we voorstander van:Netneutraliteitswet, en doneer elk jaar in persoonlijke naamWikipedia-stichting.

In september 2018 namen we deel aan de Susan Komen Race for the Cure® 9 in Orange County, Zuid-Californië, een race met gezondheidsthema voor vrouwen5K wandeling inzamelingsactie.

We vinden het belangrijk om orkaan Michael tegen te komen in het Amerikaanse Zuiden in oktober 2018door rampen getroffen mensen, ook voor de bosbranden in Californië in november 2018door rampen getroffen mensenMet diep medeleven hebben wij een persoonlijke donatie gedaan via het Amerikaanse Rode Kruis.

Wij verzenden maandelijksDirecte verlichtingDirect Relief doet regelmatig donaties en is een non-profit, onpartijdige organisatie die zich inzet voor het verstrekken van essentiële medische hulpmiddelen aan mensen die in nood en armoede leven.

American Life Insurance Guide©️ pleit ook voor het ondersteunen van biologische landbouw in lokale gemeenschappen en lokale bedrijven.Bijdragen aan de American Life Insurance Guide-gemeenschap hebben zich aangesloten bij het Community Education Farm Volunteer Program, dat, in samenwerking met de Farm Foundation, jeugdgerichte biologische landbouw en natuurlijke ecologie ervaringsgerichte onderwijsprogramma's biedt.U kunt ook passerenhierLeer meer over de stichting en geven.

Programma en uitnodigingsbrief voor 2019

In 2019 zal American Life Insurance Guide©️ haar missie blijven benadrukken om Chinezen te helpen de Amerikaanse kennis en informatie over levensverzekeringen volledig te begrijpen, de ervaring en focus van financiële planning te delen en gebruikers in staat te stellen producten te verkrijgen die zichzelf en hun dierbaren echt kunnen beschermen degenen.

Tijdens dit proces realiseerden we ons sterk dat,Professionele bedrijven, instellingen en uitstekende individuele beoefenaars van verzekeringen en financieel beheer, zal een cruciale rol spelen.

American Life Insurance Guide©️ heeft het publiek ook consequent benadrukt en herinnerd aan de belangrijke rol die professionals spelen bij het helpen van gezinnen, bedrijven en individuen bij het plannen van de verzekeringsproducten die het beste bij hun behoeften passen.

Daarom wordt in 2019 onder de paraplu van de American Life Insurance Guide ©️-community een nieuw internetproduct gelanceerd, onafhankelijk van de American Life Insurance Guide ©️.Dit product is ontworpen om uitstekende en professionele levensverzekeringsmakelaars, financiële adviseurs, instellingen voor vermogensbeheer en verzekeringsmaatschappijen in de Verenigde Staten te helpen Chinese consumenten en investeerders over de hele wereld met elkaar in contact te brengen.

wij oprechtProfessionele bedrijven, instellingen en uitstekende beoefenaars van verzekeringen en vermogensbeheerUitnodigingen versturen om deel te nemen aan de interne testfase van nieuwe producten.

Hoe aanmelden om lid te worden?

Geef een korte introductie van uw persoonlijke, bedrijfs- of instellingsinformatie en laat contactgegevens achter door een e-mail te sturen naar:[e-mail beveiligd]Dat is het.Nadat we de e-mail hebben ontvangen, nemen we contact met je op om het product intern te testen.

America's Guide to Life Insurance ©️ Ik hoor graag van u.

(>>>Verwante lectuur:American Life Insurance Guide Network 2021 Jaarverslag )
(>>>Verwante lectuur:American Life Insurance Guide Network 2020 Jaarverslag )
(>>>Verwante lectuur:American Life Insurance Guide Network 2019 Jaarverslag )
(>>>Verwante lectuur:American Life Insurance Guide Network 2018 Jaarverslag )

Aan onze lezers:

Gelukkig vakantieseizoen!

We zijn verheugd aan te kondigen dat USLIFEINSUANCEGURU.COM officieel één jaar bestaat.

In het afgelopen jaar is de DAU van de online gemeenschap gestaag toegenomen en heeft duizenden individuele gebruikers gediend. Onze gebruikers komen voornamelijk uit de Verenigde Staten, het vasteland van China, Hong Kong en Taiwan. Meer dan 80% van onze bezoekers komt uit de VS , verspreid over de 10 grote stedelijke gebieden.

Uslifeinsuranceguru.com is de enige echte Chinese dienstverlener die zich verticaal richt op de Amerikaanse levensverzekeringssector, en is de eerste responder geworden voor nieuws uit de sector dat wordt geleverd aan de Mandarijn-sprekende gemeenschap, zoals de veelbesproken veranderingen die plaatsvinden in Voya.

Uslifeinsuranceguru is ook de eerste Chinese media die tariefinformatie levert over de grote Amerikaanse levensverzekeringsmaatschappijen, evenals de referentiepunten voor het selecteren van de beste of meest geschikte bescherming voor de Mandarijnsprekende gemeenschappen.Onze gegevens geven aan dat de informatie die we hebben verstrekt is een cruciale en betrouwbare bron geworden voor Mandarijnsprekende gemeenschappen. We bieden hulp en voortdurende ondersteuning om meer te weten te komen over verzekeringspolissen en producten, en we bieden een vorm van educatieve hulp om de kennis en het begrip over de verschillende levensverzekeringsmaatschappijen en hun beleid te verrijken en verzekeringsproducten.

Uslifeinsuranceguru.com is een geloofwaardig en stabiel platform geworden voor Mandarijnsprekende gemeenschappen in de VS en elders in Noord-Amerika om meer te weten te komen over nieuws en ontwikkelingen in de verzekeringssector en vooral om als referentiepunt te dienen voor meer informatie over alle verzekeringsgerelateerde kwesties en producten .

Mediarelatie

In oktober 2018 werd Uslifeinsuranceguru.com columnist voor Toutiao, een toonaangevend platform voor nieuws- en informatie-inhoud, ook een van de grootste mobiele platforms van de Mandarijn-gemeenschap. Onze inhoud is sindsdien twee keer op de voorpagina verschenen.

In 2018 werd Uslifeinsuranceguru.com een ​​geverifieerd columnist voor JD Finance, het toonaangevende online financiële serviceplatform in de Mandarijn-gemeenschap, dat informatie verstrekt en diensten en producten aanbeveelt, waaronder producten voor consumentenkrediet en vermogensbeheer.

In oktober hebben we ook contact opgenomen met een andere internationale financiële en levensverzekeringsmaatschappij.Vanwege vertrouwelijkheidsproblemen kunnen we de naam van het bedrijf nog niet vrijgeven, maar we doen te goeder trouw inspanningen om onze aanwezigheid uit te breiden om het meest actuele en bijgewerkte nieuws uit de sector te verstrekken en informatie voor onze gebruikers in de nabije toekomst.

Community Engagement

Als individu van onze gemeenschap onderschrijven wij Netneutraliteitswet, en we doneren aan Wikimedia Foundation jaarlijks.

In september 2018 namen we deel aan de Orange County Susan G. Komen Race for the Cure® om de oorzaak van bewustmaking van borstkanker.

We geven om de mensen die hebben geleden onder de Orkaan Michael in Florida en de recente verwoestende Kampvuur in Californië We hebben donaties gedaan aan het Amerikaanse Rode Kruis voor noodhulp bij rampen in de hoop hen te helpen de gemeenschap weer op te bouwen.

We moedigen ook donaties aan aan: Directe verlichting, een non-profit, onpartijdige organisatie, die zich inzet voor het verstrekken van essentiële medische middelen voor natuurrampen en door de mens veroorzaakte rampen.

We zijn ook grote voorstanders van lokale bedrijven en gemeenschapslandbouw. ​​Een van onze gemeenschapsbijdragers is de leerplanontwikkelaar voor haar gemeenschapsonderwijsboerderij, die vrijwilligerswerk doet om praktische programma's te ontwikkelen over biologische landbouw en duurzame landbouw voor jonge kinderen en tieners. U kunt klik hier om meer te weten te komen en donaties te doen.

Vooruitzichten en uitnodiging 2019

Vooruitkijkend naar 2019, zal uslifeinsuranceguru.com haar visie en missie blijven benadrukken om Mandarijnsprekende gemeenschappen over de hele wereld te helpen uitgebreid nieuws over de verzekeringssector te verwerven en te bespreken, om meer te weten te komen over bedrijven en producten, en om objectieve en betrouwbare informatie te helpen delen met alle leden van de gemeenschap voor verbeteringen in de financiële en levensverzekeringsplanning voor hun families.

Wij geloven dat er nooit het BESTE product is, maar dat sommige producten, in tegenstelling tot andere, het meest GESCHIKT kunnen zijn op basis van individuele, familie- of zakelijke behoeften.

Tijdens het nastreven van onze missie hebben we ons gerealiseerd dat professionele bedrijven en instanties, evenals personen op het gebied van financiële planning, moeten worden vertrouwd en dat ze cruciale componenten zijn in betrouwbare financiële en verzekeringsplanningsprocessen.

Uslifeinsuranceguru.com kan niet genoeg benadrukken hoe belangrijk het is om advies in te winnen bij professionals uit de sector voor levensverzekeringsproducten en financiële planning.

In onze voortdurende inspanning om de gemeenschap beter van dienst te zijn, zal uslifeinsuranceguru.com een ​​nieuw op internet gebaseerd product lanceren, onafhankelijk van de hoofdwebsite, om de professionals uit de industrie in contact te brengen met de Mandarijn-sprekende consumentenbasis.

We nodigen u van harte uit om deel te nemen aan onze bètatests.

Doe mee

Stuur dan een e-mail naar [e-mail beveiligd], laat uw contactgegevens en een korte introductie van uzelf, bureau of bedrijf, enz.

We kijken uit naar uw deelname en nemen contact met u op zodra we uw e-mail hebben ontvangen.

Amerikaanse levensverzekeringsgids ©️
US Life Insurance Guide©️, https://www.uslifeinsuranceguru.com, is een Noord-Amerikaanse kenniswebsite voor levensverzekeringen.De website is bedoeld om Chinezen over de hele wereld te helpen uitgebreid te leren over Amerikaanse levensverzekeringen, zodat ze de verzekering kunnen krijgen die ze nodig hebben om zichzelf en hun dierbaren te beschermen.Ondertussen wil American Life Insurance Guide ©️ het publiek herinneren aan de cruciale rol die professionele beoefenaars spelen bij het helpen van gezinnen, bedrijven en individuen bij het plannen van de verzekeringsproducten die het beste bij hun behoeften passen.

OnsLevensverzekeringGuru.com
https://www.uslifeinsuranceguru.com, gevestigd in Noord-Amerika, is toegewijd aan het helpen van de Mandarijn-sprekende gemeenschap over de hele wereld om uitgebreide kennis en actueel branchenieuws over Amerikaanse levensverzekeringen op te doen, om financiële planningservaring en aanbevelingen van de industrie te helpen delen Wij geloven dat er nooit het BESTE product is, maar eerder de best GESCHIKTE door professionele planning.

je recensie?Klik op de sterbeoordeling
[Totaal aantal stemmen: 16 De gemiddelde score: 4.9]

Meer online lezingen en nieuwe productcolumns

Ongeldig e-mailadres